Kreslená analýza potrieb

Kreslená analýza potrieb

Autor: Alfa Life

Kreslená analýza potrieb je systém predaja, ktorý využíva vizualizáciu a otázkovanie. Vytvára sa v spolupráci s klientom cca na druhom riešiteľskom stretnutí a trvá asi 1 hodinu,  ku ktorému sa obchodní dostane iba po prvom kvalitnom nástrelnom stretnutí. 

Uvedenému musí klient rozumieť, chápať čo s čím súvisí.

Ku kreslenej analýze potrieb patrí kvalitné otázkovanie ako vtiahnuť klienta do predajného rozhovoru, konkrétne ku každému riziku, zvlášť s konkrétnymi príkladmi úrazov, chorôb, operácií, invalidity, pobytu v nemocnici, liečby na PN a samozrejme aj smrti.

V rozhovore ide o konkrétne detaily, aby si klient situáciu vedel predstaviť a prerozprával to vlastnými slovami. Tým si zároveň uvedomuje konkrétnu mieru daného rizika. 

Vytlačiť

Richard Bartík

Manažér
životné poistenie |
richard.bartik@alfalife.sk |
+421 911 461 995

Inovatívny
vzdelávací
program
Používame súbory cookies pre zlepšenie funkčnosti našich stránok. Používaním webstránok alfalife.sk nám dávate súhlas s ich používaním na uloženie informácií. Viac informácií
OK